top of page

אורית בן אריה - סטודיו לקדרות ופיסול

אורית בן אריה

סיימתי את לימודי האמנות ב- 2002 ויצאתי לדרך. עברתי תחנות שונות בחיי, עד שלפני כ-6 שנים פתחתי את הסטודיו בביתי, בו אני יוצרת ומלמדת. 

אני יוצרת כלים שימושיים שמתאפיינים במראה מינימליסטי ומגע חומרי, ומאמינה כי לחפצים שמקיפים אותנו ביום יום ישנה משמעות. כלים שנעשו בעבודת יד מביאים עימם ערך לעולם החומרי הסובב אותנו, הם מעניקים תחושה של רוגע ושייכות, חמימות ובייתיות. כיף לאכול מהם, כיף לארח איתם ונפלא להעניק אותם במתנה ליקרים לכם. מתוך אמונה זו אני מלמדת וזו הרוח שאני מנסה להעביר הלאה למי שמגיע ללמוד אצלי. אני חושבת שאחד הדברים הכי נהדרים שיש הוא להגיש לשולחן בכלים שהכנתם לבד… להנות יום-יום מכלים שימושיים בידיעה שכן, אתם הכנתם אותם! להניח פסל או קישוט בבית ולדעת שבניתם ופיסלתם אותו לגמרי בעצמכם… 

העבודה בחומר היא ׳דרך׳, כמעט דרך חיים של התבוננות בעולם שלנו - צריך להאט ולהקשיב. במקביל לעשייה היומיומית, אני משתתפת בתערוכות ומציגה עבודות פיסול בגלריות ומוזיאונים, ומשלבת בחיי היצירה שלי גם עשייה אומנותית. 

שיעורים בסטודיו למבוגרים מתקיימים בערב ובבוקר, בנוסף אני מציעה מעת לעת סדנאות חד פעמיות וסדנאות של מספר מפגשים לילדים ומבוגרים.

מרווה 17, כפר מרדכי

0538220139
חוגים, סדנאות, חינוך ושיעורים פרטיים, אופנה, הנעלה, תכשיטים ועיצוב הבית
bottom of page